U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

M A K E R S :
Werkloze met hobby
Even een portret schilderen van Jan des Bouvrie. Duurt ongeveer 1,5 uur. Honderdvijftig gulden voor een originele Klashorst. "Ik ben de goedkoopste", zegt de kunstenaar zonder scrupules. "Voor het geld hoef je het niet te laten."


T V   V O O R A F :


Het universum Zappa
"Anything, anywhere, anytime, with no reason at all." Zelden had iemand een toepasselijker lijfspreuk dan muzikaal anarchist Frank Zappa. Zoetgevooisde Doo-Wop, rauwe bluesakkoorden, elektronische muziek en dadaïstische experimenten; hij mengde ze met groot gemak tot een eigenzinnige cocktail.


T V   V O O R A F :


Het demasqué van de sportjournalistiek
Hoe zou Leni Riefenstahl het Europees Kampioenschap voetbal in beeld hebben gebracht? Zou zij bij de nabeschouwingen publiek in verplichte partijkleuren hebben opgetrommeld als beeldvullende decoratie?


F I L M   V O O R A F :


Een draak!
A time to kill is typisch zo'n film om nog eens te zien om je te herinneren wat voor film het nou ook alweer was. Op papier ziet het er allemaal goed uit. John Grisham leverde het boek.


I N T E R V I E W :


BNN: welkom in de slangenkuil
Deze week werd bekend dat BNN, de omroep van Bart de Graaff, tenminste vijf jaar mag blijven uitzenden in het publieke bestel. Gesprek met BNN-hoofdredacteur Laurens Drillich: "We hopen dat Jeroen Pauw nu snel bij BNN komt."


NRC Webpagina's
1 JULI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad