U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Kipkerry-grapjes
Een kapster heeft de miljoen gulden van het rondreizende realityprogramma De Bus gewonnen. Leuk om te investeren in een nieuwe kapperszaak, want er schijnt een tekort te zijn.


T V   V O O R A F :


Om de tuin geleid
Voor veel Nederlanders is België nog altijd het land waar je snel doorrijdt op weg naar Frankrijk of Spanje. De vooroordelen over het vaak onbekende België zijn dan ook legio: de corruptie tiert er welig, belastingen worden niet betaald, bouwvoorschriften worden ontdoken, de wegen zijn levensgevaarlijk, de bewegwijzering klopt niet, het bier vloeit rijkelijk en het leven is er sowieso Bourgondisch.


T V   V O O R A F :


Gefilterde Pokémon
Het fenomeen dat critici in Nederland laatdunkend een tijdelijke rage noemen, houdt in Japan al vier jaar stand. Pokémon heeft de harten van de kinderen veroverd en is vast van plan om te blijven.


NRC Webpagina's
6 JUNI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad