U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
De tijd vliegt
Een ander aan het stuur maakt me niets uit, maar een ander aan de afstandsbediening kan me gruwelijk ergeren. Het is hetzelfde als gedwongen meelezen met iemand die snel door de krant bladert.


T V   V O O R A F :


Handelsmerk DiCaprio
Nee, Leonardo Wilhelm DiCaprio (Hollywood, 1974) is sinds het succes van Titanic niet dag in dag uit achterna gejaagd door hordes handtekeningjagende pubermeisjes, paparazzi en andere wezens die de gebruikelijke entourage van supersterren vormen. Dat lijkt maar zo omdat de kijker alleen de gelegenheden ziet waar dat wel zo is.


F I L M   V O O R A F :


After life
Het is een opdracht die elke kijker uitnodigt om zelf mee te doen. Kies uw mooiste herinnering, de herinnering die u voor altijd mee zult dragen. Kies goed, want alle andere herinneringen vervallen. Dat is de opdracht voor de pas overledenen in After life. Ze krijgen drie dagen om hun keuze te maken. Vervolgens wordt de herinnering gereconstrueerd en op film gezet. Met een videoband als enige bezit worden ze 'doorgestuurd'.


NRC Webpagina's
25 FEBRUARI 2000


Digitale

Apestaartje


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)