U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

O O G   I N   O O G :
Hoe maken we de tv-kijker loyaler?
Bij de publieke omroep schijnt paniek te zijn uitgebroken na een intern onderzoek van de NOS, waaruit blijkt dat tv-kijkers veel meer zappen dan tot nu toe is aangenomen. Gemiddeld kijkt men niet langer dan een kwartier onafgebroken naar een en dezelfde zender.


T V   A C H T E R A F :


Het goud van het spreken
Op de afstandsbediening van de televisie zit een toets waarmee de wereld tot zwijgen en tot spreken kan worden gebracht. Het eerste gebod voor iedereen die op de televisie zal verschijnen is: blijf tot de sprekende wereld behoren. Dan blijven ze vanzelf kijken.


F I L M   V O O R A F :


Bad Timing
Ooit was er een tijd dat Harvey Keitel nog niet beroemd was. Een B- acteur, in te zetten voor bijrollen. Dan viel hij gunstig op maar werd vervolgens weer vergeten. Uit de nadagen van die tijd stamt Bad Timing (1980) met Keitel in, natuurlijk, een secundaire rol. Het is een film van Nicholas Roeg. Die lijkt op Keitel: bij al zijn films viel hij op als een bijzonder filmer en vooral denker, en vervolgens werd hij altijd weer vergeten.

NRC Webpagina's
2 DECEMBER 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)