U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

'Lange arm overheid reikt te diep in omroep'
De Tweede Kamer heeft de plannen van de regering voor reorganisatie van de publieke omroep flink aangescherpt. Bijltjesnacht wordt in omroepkringen de laatste nacht van het parlementaire jaar niet zonder gevoel voor dramatiek genoemd.



Goede Tijden, Slechte Tijden: De slimste marketing-stunt in tijden.
In zeven jaar tijd Is Goede Tijden Slechte Tijden uitgegroeid tot een miljoenenbedrijf. De serie houdt zichzelf in stand. De jongste loot aan de boom is de Goede Tijden, Slechte Tijden-quiz, het toppunt van deze recycle-formule. De kandidaten zijn er trots op hun parate Goede Tijden-kennis eindelijk eens op de juiste waarde geschat, sterker nog, verheven wordt tot een waar vakgebied waarin slechts weinig experts bedreven zijn.



Tros site op internet
De Tros doet bijzonder veel aan de site op Internet, met ondermeer een dagelijkse nieuwsvoorziening. Tros Online is een van de modernste snufjes voorziene site, met een compleet jongerentijdschift: Crash Magazine. Op de tros-site kan ook gestemd worden voor de wekelijkse hitparade 'Cyber-top-50'.



Knetter Tops ingevroren
Na vorig jaar met Fruit Joy, het stoplichtijsje, furore gemaakt te hebben, kwam Nestle dit jaar met Knetter tops: het heeft de eigenaardigheid dat het zacht begint te knetteren zodra eraan wordt gelikt.



NRC Webpagina's
12 JULI 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)