U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Schoenen
Kick Wilstra, de altijd winnende alleskunner uit de befaamde strip, een sportief amalgaam van grootheden uit de vroege jaren vijftig als Abe Lenstra en Faas Wilkes, speelde op degelijk-zware Quick-voetbalschoenen, want daarvoor bestond nauwelijks concurrentie. De voetbalschoen van toen had een harde neus en leren noppen die in de zool werden geslagen. Op den duur krulde die neus ondanks veel ledervet wat op, en kwamen de spijkers aan alle kanten uit de noppen, wat voor zowel de gebruiker als de tegenstander problematisch was.


T V   V O O R A F :


Eerst maar een nieuw logo
Tevreden? Nee, zeggen de netmanagers van Nederland 1, 2 en 3 volmondig: niet echt. De drie mannen die Nederland 1, 2 en 3 moeten restylen tot herkenbare netten met "duidelijke kijkersprofielen", presenteerden gisteren het eerste "geprofileerde televisieseizoen" van de publieke omroep.


F I L M   V O O R A F :


Basketball diaries
Leonardo di Caprio is een vreemd wezen. Op zijn vijfentwintigste nog het uiterlijk van een negenjarige, nog gladder en sekslozer dan Ken van Barbie, en tegelijkertijd lustobject voor tien- tot twaalfjarige meisjes. Er moet voor jonge vrouwelijke dweepzuchtigen wel een kritieke DiCaprio-periode bestaan, vlak na de paarden en de cavia's maar nog vóór de mannen, wanneer zorglust bijna in echte lust verandert. Wie niet van jongetjes houdt of hem niet in die kritieke periode heeft gezien, zal de aantrekkingskracht van Leo wel nooit begrijpen.


NRC Webpagina's
16 AUGUSTUS 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad