U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
De kleine man casht
Het televisieseizoen is dit jaar wat langer uitgevallen dan vorig jaar maar deze week heeft ondanks de regen definitief de lethargie van herhalingen ingezet. Helaas wordt niet elke herhaling als zodanig aangekondigd zodat je pas na een paar minuten als kijker déj vu ervaringen krijgt.


T V   V O O R A F :


Big Brother VS in een dip
In Nederland duurde het even, maar Amerika weet het publiek het al na amper twee weken: Big Brother is saai. Een criticus van USA Today verzuchtte na de eerste twee uitzendingen: "Kan iemand me even wakker maken als het af is?"


F I L M   V O O R A F :


Al is de leugen...
Jean Rochefort, de Franse acteur met de snor en de luie oogleden, leek in de jaren zeventig wel in elke betere Franse komedie te spelen (al moet bij dat 'betere' wel worden gezegd dat Louis de Funès toen het hoogtepunt van zijn productiviteit beleefde hetgeen het niveau wat onderuit haalde). Le grand Blond avec une Chaussure noire, Un Éléphant ça trompe énormement, Nous irons tous au Paradis – dat soort films.


NRC Webpagina's
18 JULI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad