U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Koninklijk te kijk
Gisteren is de toetreding van een nieuwe deelnemer tot het vorstelijke Big Brother-huis bezegeld, de bruid van de zesde potentiële troonopvolger, Bernhard jr. De paleiselijke kijkdoos is ingericht op het oudere advertentie- arme, vrouwelijke publiek, de loods in Almere staat voor jong en gesponsord.


T V   V O O R A F :


Elk seizoen een nieuwe Barbie
Kleine meisjes spelen graag met Barbies. Grote meisjes kíjken graag naar Barbies. Of althans, naar de Barbies die de hoofdrollen spelen in de talrijke Amerikaanse televisieseries die voor de doelgroep ontwikkeld worden. Elke leeftijd zijn eigen Barbie.


T V   V O O R A F :


NOS herhaalt huwelijk Bernhard jr.
De NOS herhaalt morgen de uitzending van het burgerlijk huwelijk van prins Bernhard jr. en Annette Sekrève. De uitzending begint om 11.00 uur, direct voor de registratie van het kerkelijk huwelijk, die vanaf 11.50 uur rechtstreeks wordt uitgezonden.


NRC Webpagina's
7 JULI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad