U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Vechtsport
Zaterdagavond zag ik een jonge vrouw, het rossige haar in staartjes, met een tas vol papieren van het centrale plein in Charleroi panisch wegrennen voor de gepantserde politietruck, maar ze kwam middenin de harde straal van het waterkanon terecht.


T V   V O O R A F :


Het Callas-gevoel
Zoals men een goede opera steeds weer kan zien en horen, zo kan men ook steeds weer opnieuw kijken naar tv-programma's over Maria Callas, een sopraan, zoals Diana een prinses was.


F I L M   V O O R A F :


All That Jazz
Het begin is meteen al koortsachtig: een stuk Vivaldi op een bandrecorder, een nare hoest, een druppel Visine in een bloeddoorlopen oog, een Alka-Seltzer-pil in een bruisend glas water, een sigaret en een medicijnenpotje - het gaat niet goed met de man die straks in beeld komt, en toch werkt hij als een bezetene door.


NRC Webpagina's
19 JUNI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad