U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Echtscheiden
Spijt hadden ze achteraf niet, want ze zijn er op vooruit gegaan. Rob: "Wat je doet, is kiezen voor jezelf en je kunt dat egoistisch uitleggen. Maar als ik een instap neem waar ik me gelukkig in kan voelen, kan ik de anderen meer bieden."


V I D E O C L I P :


Doelgroep: depressieve pubers
Het is niet onmogelijk, maar wel moeilijk om zonder videoclip een hit te halen. Toch lijken videoclips in veel gevallen meer dan alleen een reclamefilmpje voor een cd. Videoclips zijn namelijk vaak opzettelijk onaangenaam, terwijl reclamefilmpjes, met uitzondering van ideële spotjes die de één of andere misstand aan de kaak stellen, niemand opzettelijk willen mishagen.


F I L M   V O O R A F :


Baby Boom
Als een keiharde zakenvrouw zegt geen kinderen te willen, raakt ze toch vertederd als ze er onverwacht een krijgt om voor te zorgen. Een man gebeurt dat niet, die gaat er gewoon vandoor.


NRC Webpagina's
29 FEBRUARI 2000


Digitale

Apestaartje


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)