U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

T V   V O O R A F :
Wegzakken in leegte
Wat er precies aan de hand is, in de tv-film Thuisfront die maandagavond wordt uitgezonden in de NPS-rubriek Het Uur van de Wolf, laat zich makkelijker aflezen uit de begeleidende documentatie dan uit het drama zelf.


T V   V O O R A F :


De Koninginnedag van de Pop
Pinkpop wordt op tv ieder jaar populairder. Dit jaar ruimt Nederland 3 maar liefst tien uur in. ,,Nu ze zien dat Pinkpop goed loopt, kan dezelfde aanpak misschien ook voor Lowlands gehanteerd worden.''


F I L M   V O O R A F :


DiCaprio in This Boy's Life
Nog voordat hij de hoofdrol in Titanic speelde, was Leonardo DiCaprio al een fenomenaal nieuw idool: vorig jaar in Cannes deed de fotowinkel in de Rue d'Antibes al betere zaken met de verkoop van kiekjes van Leonardo dan met die van The Spice Girls.

NRC Webpagina's
30, 31 MEI
EN 1 JUNI 1998


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)