U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Mannenpraat
Het einde van de man, zoals somber aangekondigd, is nog lang niet nabij. Dat bleek uit de lege straten en huiskamers vol kijkers naar een spel voor 22 mannen. En programma's met mannen die voor- en nabeschouwden over de zwakke rechtervleugel, het slechte samenspel van Nederland, het geluk van de onverdiende strafschop en het shirtje trekken.


T V   V O O R A F :


De werkelijkheid wint op tv
Nu al is het tv-programma Survivor van CBS uitgeroepen tot de hit van deze zomer. De show trok in zijn tweede week de hoogste kijkdichtheid en versloeg publiekstrekker Who wants to be a millionaire van ABC.


F I L M   V O O R A F :


Mute Witness
Een scream queen die niet kan gillen, dat is het personage op de Silence of the Lambs- kloon poster van Mute Witness (Anthony Waller, 1995): een mooi, verbijsterd kijkend meisje met dichtgestikte lippen: "Mute". En dan als tagline: "She won't be silenced."


NRC Webpagina's
13 JUNI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad