U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Reclamebestedingen acht procent hoger
De reclamebestedingen voor merkartikelen en -diensten zijn in 1996 met 8 procent gestegen tot 4,2 miljard gulden. Dat blijkt uit een overzicht van BBC, de organisatie die de reclamedebestedingen registreert. De grootste verliezer was de bioscoopreclame. De reclamebestedingen stegen de periode van 1991 tot 1996 van 2.640 miljoen tot 4.163 miljoen gulden.



Moeizaam commerciëler
Het gaat niet goed met de Ster. Om te beginnen is dat geen wonder, want de publieke omroep heeft de afgelopen jaren veel kijkers verloren aan het steeds groeiende aantal commerciële zenders.

NRC Webpagina's
3 MEI 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)