U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
Klik hier
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
De schaarse lach
Vaak denk ik dat het aan mij ligt als ik somber zit te staren naar een als comedy bedoeld programma. Al dat werk, die voorpubliciteit, de interviews, beloften van schaterende gezichten. En daar zit de zuurpruim voor zijn scherm om het allemaal af te branden.


T V   V O O R A F :


Aanstekelijke liefdespop
Nog nooit in de geschiedenis van de popmuziek is het succes van de formulepop zo groot geweest als nu. Het aantal groepen van uit duizenden kandidaten zorgvuldig geselecteerde jongens en meisjes dat dagelijks op MTV en TMF is te zien, is zo groot, dat de gedachte ontstaat dat de popmuziek in de ijzeren greep is van een muziekindustrie met maar één grote fabriek.


F I L M   V O O R A F :


Joe Kidd
Een western die zo trouw gehoorzaamt aan de regels van het genre als Joe Kidd roept vragen op. Is het ironisch, is het een pastiche? Het scenario is van de bekende detectiveschrijver Elmore Leonard. Met Joe Kidd lijkt hij te zeggen: oké jullie willen een doorsnee western? Die kunnen jullie krijgen.


NRC Webpagina's
9 JANUARI 2001


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad