U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
Klik hier
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Jong en bierbuikig
Wat opvalt bij die vlotte, commerciële programmaatjes voor de doelgroep 15 tot 30: de bierbuikigheid van de Nederlandse jongere. Gisteren ook weer: de gelukkige winnaar van de nieuwe internet-datingshow The Box of Love was 21, maar had al het begin van een pens. De vrouw die het voor het kiezen had, was dolgelukkig met hem.


T V   V O O R A F :


En God voor ons Allen
David Bowie zong Golden Years in de jaren zeventig, maar de Gouden Jaren die we nu meemaken zijn van een andere orde. De periode van ongekende economische voorspoed waar we nu in leven, zegt Robeco-strateeg Jaap van Duijn vanavond in de documentairereeks Gouden Tijden, doen veel meer denken aan de vroege jaren zestig.


F I L M   V O O R A F :


De schitterende Zeven
De titel is al onweerstaanbaar. The Magnificent Seven. Beter dan die van de oerfilm, Zeven Samoerai. En de Amerikaanse remake heeft de muziek van Elmer Bernstein. PAM - pámpampam - papapápapapamPAM - pámpampam etc.


NRC Webpagina's
5 SEPTEMBER 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad