U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Zappenderwijs
Vroeg begonnen en flink gezapt, gisteravond. Misschien daarover een kleine observatie? Na een paar avonden verplicht kijken ligt de afstandbediener als een soort damespistool in de hand. Met dat verschil dat je met je duim afdrukt en meteen weer kunt oproepen wat je net weggeschoten hebt. Zodat je instant-recensies en je instant-executies toch een zekere voorwaardelijkheid houden.


V I D E O C L I P :


Op de rand van parodie
Van alle grote popsterren die in 1958 zijn geboren, is Madonna het slimst. Michael Jackson wordt steeds meer een zonderlinge kluizenaar en Prince produceert zo'n overvloed aan typische Prince-muziek, dat de wereld er genoeg van heeft gekregen. Maar Madonna weet altijd weer aan te sluiten bij nieuwe trends.


F I L M   V O O R A F :


Kylies comeback
Er zijn beroemdheden die nogal plotseling van imago veranderen. George Michael bijvoorbeeld. Verruilde zijn look van huppelend, vrolijk blondje voor die van ruige motorhetero met veel gezichtshaar en cowboylaarzen. En was Michael Jackson eerst een vertederende tiener met puppyvet, later hulde hij zich in punky kleding met veel leer en metaal. Hij keek verwilderd, tastte voortdurend in zijn kruis en verkondigde in zijn liedjes dat hij werkelijk slecht was.


NRC Webpagina's
17 AUGUSTUS 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad