U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Stofwolken
Heeft Bart Vos nu wel of niet de top gehaald? Een onderwerp waar de televisie niet uit is gekomen omdat de details beter op schrift afgewogen kunnen worden. Beelden ontbreken en de kijker verdrinkt al gauw in de, in verschillende actualiteitenrubrieken uitgewisselde, argumenten. Bovendien heb ik nergens een confrontatie gezien tussen Bart Vos en Mariska Mourik die hem van leugens beschuldigde. Wilde Vos niet samen met Mourik in de uitzending? B&W plaatste tegenover Mourik een ander lid van de ploeg van Vos die er ook niet zoveel van kon zeggen omdat hij indertijd veel lager zat dan het tweetal.


R E C L A M E :


Als je maar kunt lachen
De haai die de barsten in het aquariumglas vervaarlijk dicht nadert, terwijl de schoonmaker op zijn dooie gemak glaszetters uit de Gouden Gids belt, is volgens STER-kijkers de beste tv-commercial van 1999. De Gouden Loekie, gistermiddag uitgereikt in de Kleine Komedie in Amsterdam, werd toegekend op basis van zo'n 50.000 uitgebrachte stemmen. Daarmee treedt de Gouden Gids in de voetsporen van het vertederend voetballende jochie van Calvé dat vorig jaar de publieksprijs won.


F I L M   V O O R A F :


Onverdraaglijk speels en saai
Voordat hij zich ging bezighouden met de grote thema's des levens - slavernij, Tweede Wereldoorlog - volgde Steven Spielberg een eenvoudig devies: blijf kind.


NRC Webpagina's
9 MAART 2000


Digitale

Apestaartje


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)