U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
   M E D I A
 
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Niet alleen voor nerds
Dit feest wordt even leuk, misschien zelfs leuker dan het vorige, dus stop een extra harde schijf in je computer.' Wie deze uitnodiging leest, raakt waarschijnlijk niet direct in een feeststemming. Ten onrechte, want overal in Nederland komen hippe twintigers en dertigers bij elkaar op lan-party's om met elkaar computerspelletjes in een netwerk te spelen.

Weekbladpers lijft Thomas Rap in
Uitgever Thomas Rap wordt overgenomen door de Weekbladpers Groep. Rap, vooral bekend van uitgaven van Youp van 't Hek en Cherry Duyns, alsmede van zijn Sportbibliotheek, wordt een imprint van Weekbladpers-dochter De Bezige Bij.

De tijd tikt door
Tijdens een recente verjaardagsborrel kwam het gesprek al snel op het nieuwe millennium en de mogelijke problemen waarmee de komende oud- en nieuwviering gepaard kunnen gaan. De gastvrouw, digibeet en afkerig van rampenscenario's, begon zich steeds onbehaaglijker te voelen.


Voorspellen is moeilijk, ook wanneer het Internet betreft. Zal de communicatieve functie van cyberspace het uiteindelijk winnen van het consumptieve geklik? Zal het winkelen op het net in 1999 een grote doorbraak beleven? De verwachtingen van Internetspecialisten voor komend jaar lopen sterk uiteen. De conclusie na het zien van deze site luidt dan ook: niemand die het weet.
( www.zdnet.com/yil/content/mag/9901/predictions.html)

NRC Webpagina's
7 JANUARI 1999



( a d v e r t e n t i e )
SIRE - Doof

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)