U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Agressief Worldcom zet hoog in
Dat vinden F. van Belle, algemeen directeur van Worldcom in Nederland (links) en T. McClew, commercieel directeur Europa. Met het grootste overnamebod uit de Amerikaanse bedrijfsgeschiedenis wil Worldcom een plek veroveren tussen de grootste telecombedrijven ter wereld. Met de gisteren ingezette aanval op PTT Telecom doet het bedrijf ook in Nederland van zich spreken.



Worldcom: korting op tarieven telefoon
Het Amerikaanse telecomconcern Worldcom gaat bedrijven in Amsterdam binnenlandse telefonie aanbieden. Grote klanten kunnen volgens Worldcom besparingen realiseren op hun rekening voor binnenlandse gesprekken van 33 tot maximaal 50 procent.



Blind varken vindt zijn eikeltje
Vind het Engelse equivalent van de aloude Nederlandse wijsheid 'Je weet nooit hoe een koe een haas vangt'. Het papieren Groot woordenboek Nederlands-Engels van Van Dale biedt drie ingangen om de vertaling te vinden. Koe, haas en vangen. Het lemma koe komt als eerste in aanmerking (koe is onderwerp) en telt vijftien regels.




Het elektronische tijdschrift Entertainment Zine wordt tweewekelijks via e-mail verspreid en is op internet te bekijken. Het tijdschrift, waar iedereen zich kosteloos op kan abonneren, behandelt het laatste medianieuws. Films, cd's, toneelstukken, concerten en internetsites worden besproken en de laatste roddels in de entertainmentindustrie doorgenomen. Ook zijn er spelletjes ('Het rad van fortuin'), is er een rubriek voor relatieproblemen ('Lieve Pamela') en erg handig, een voor PC-problemen.
www.xs4all.nl/xfedorjan/e-zine

NRC Webpagina's
3 OKTOBER 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)