S U P P L E M E N T
NIEUWS | TEGENSPRAAK | SUPPLEMENT | AGENDA | ARCHIEF | ADVERTENTIES | SERVICE |
Internetjournalist Jeroen van Bergeijk bericht in de column E-mail uit
New York over de nieuwe media scene in de 'Big Apple'. Lees de laatste E-mail.
|
Reacties
Hallo!
Had je niet even kunnen waarschuwen voordat je mensen aanraad om een
voorbeeldje van die trucs te zien die porno-sites hanteren? Nu staat gelijk
mijn surf-geschiedenis vol met 10 harde porno-sites, erg leuk op een PC
waar het hele
ziekenhuis gebruik van maakt, terwijl ik met alle eer en geweten alleen maar
even de NRC wilde lezen.
Groeten,
Hans Bahlmann
Jeroen,
Erg interessant wat je schrijft. Nu heb ik priceline opgezocht om
een kaartje van Mexico-city naar Frankrijk te regelen. Dat doen ze niet:
helaas loopt México wat achter. Travelocity doet het wel, en inderdaad
vinden ze niet de beste koop.
Peter C. Schut - México city
Stephan Vermeulen, Finland
Met vriendelijke groet,
Brand name is verder erg belangrijk want hoe weet je als klant dat je je
creditkaart gegevens veilig weg kunt geven en je daadwerkelijk het boek zult
krijgen? De enige reden waarom Amazon.com nog geen winst heeft gemaakt is
omdat het alle inkomsten direkt geinvesteerd worden in marketing. De enige
concurenten die een kans maken tegen Amazon.com zijn de bestaande grote
boekhandels zoals Barnes & Noble die al brand recognition hebben en winkels
waar ze mensen bewust kunnen maken van http://www.barnesandnoble.com. Het is
daarom ook de grootste marketing blunder allertijden zo hebben marketeers
mij doen geloven dat barnesandnoble online zich heeft afgesplitst van de
Barnes & Noble boekenwinkels.
Vriendelijke groet, |
NRC Webpagina's
7 juni 1999
|
Bovenkant pagina |