U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Kitsch en camp
Gnuiverig houden van kitsch, dat is camp. Erkennen dat het kitsch is en het daarom juist leuk vinden. Je koopt een tuinkabouter die je trots aan smaakvolle bezoekers toont. En als je overtuigingskracht hebt, gaan zij het plotseling ook mooi vinden: het rose reuzevarken van Jeffrey Koons.


T V   V O O R A F :


Cannes is een vismarkt
Er lopen vele duizenden mensen rond op deze aardbol met een film in het hoofd en er lopen vele honderden rond die een film hebben gemaakt maar deze aan de straatstenen niet kwijtraken. Over zulke mensen maakte de BBC een documentaire.


F I L M   V O O R A F :


Sleepless in Seattle
Eigenlijk zijn ze niet eens zo héél erg leuk, Tom Hanks en Meg Ryan. Maar Sleepless in Seattle is zo schaamteloos romantisch, dat je met plezier om je eigen sentimentaliteit voor de vierde of vijfde keer naar dat eindeloos uitgestelde 'happy end' kunt kijken. En weer de ogen niet droog houden.


NRC Webpagina's
11 MEI 2000


Digitale

Apestaartje


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)