U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Driekwart blind
Kwajongens zag ik in plusfours. Ze renden weg voor een agent. Want ze hadden vuurtje gestookt. Een in zwart-wit-film uitgebeelde jeugd die Marinus van der Lubbe niet genoot, want hij had niet zoveel vrienden. In Oegstgeest had hij alleen zijn jongere nichtjes bij wie hij in huis woonde, omdat zijn moeder was overleden en over wie hij de baas speelde. Een van hen kwam uitgebreid aan het woord met een wat Duitsige dictie in de prachtige documentaire Water en vuur.


R E C L A M E :


Risico of rust
Ook verzekeringconcerns hebben producten die aan de massa gebracht moeten worden en ze grijpen daarbij met graagte naar televisiereclame. Overdag worden vooral specifieke zaken aangeboden (koopsompolissen, ziektekostenverzekeringen) aan een kijkerspubliek van huisvrouwen en ouderen, 's avonds gaat het vooral om het bevorderen van naamsbekendheid onder een breder publiek.


F I L M   V O O R A F :


Moonstruck
Waarom zitten mannen achter vrouwen aan? En wat heeft de maan daarmee te maken?


NRC Webpagina's
27 MEI 1999


Videoclip


E-mail uit New York

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)