U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
teller
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Kerstverveling
Net in de donkere tijd dat iedereen landerig voor de buis hangt, schakelt de omroep een tandje lager. De televisiemakers willen zich ook zelf eens voor de buis vervelen en dat kan heel goed rond kerstmis. RTL4 vindt haar eigen uitzendingen zo weinig de moeite waard dat ze de linkerbovenhoek van het beeldscherm aan het zicht heeft onttrokken door een kersttakje.


W E B   W E R E L D :


Vechten als mieren op het web
Internetgebruikers hebben dit jaar 70 miljoen dollar uitgegeven om on line spelletjes te spelen. Op tientallen sites besteden gamers 10 tot 20 gulden per maand om een spelletje met zichzelf te spelen, of de strijd aan te gaan met tegenstanders die aan de andere kant van de aarde wonen (of in het appartement naast hen).


F I L M   V O O R A F :


Fox maakt goede start
De nieuwe commerciële zender Fox scoort tot nu toe goed. Gemiddeld vier procent van alle televisiekijkers keek het afgelopen weekeinde naar de eerste uitzendingen van het kanaal en de reclameblokken zijn tot het einde van het jaar verkocht.

NRC Webpagina's
22 DECEMBER 1998


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)