U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

T V   V O O R A F :
Niet aanraken, alleen kijken
Een ontdekking is fijner dan een aanbieding. Het is zaliger te vinden dan te ontvangen. Het was leuker, om waar wat te noemen, om Reservoir Dogs te zien dan Jackie Brown. Het zal wel te maken hebben met de behoefte aan exclusiviteit in tijden van massamedia. Het idee dat iedereen tegelijk de portemonnee trekt voor een paar tientjes tegen orkaan Mitch! Je gaat toch onmiddellijk op zoek naar een geheel particulier goed doel, waar niemand anders aan denkt.


T V   V O O R A F :


Bevrijding via seks en jazz
Alleen al om Jack Kerouac, tegen een achtergrond van jazz, te horen voorlezen uit zijn roman On the Road loont het om te kijken naar The Beat Generation.


F I L M   V O O R A F :


Hitsige Dracula
,,De eerste vraag die iedereen zich zal stellen is: waarom dit opnieuw verfilmen?'', zei Francis Ford Coppola in de zomer van 1991. ,,Dan antwoorden we: het wordt emotioneel de meest intense Dracula ooit gemaakt.''

NRC Webpagina's
14 EN 15 NOVEMBER


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)