U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

De opkomst van boekproductiebureaus
Ook uitgeverijen zijn de laatste jaren veel werk gaan uitbesteden. Mogelijkerwijs tien procent van de jaarlijks uitkomende titels wordt nu door boekproductiebureaus gemaakt. Ze werken met louter freelancers, en zo goedkoop dat het begrip ramsjboek een andere inhoud heeft gekregen'.



Publieke omroep wil meer jonge kijkers
De publieke televisiezenders zetten een offensief in om meer jonge kijkers tussen de 20 en 35 jaar te trekken. Vanaf vijf uur 's middags wordt deze doelgroep een avondvullend programma geboden, al moet ze daarvoor in de eerste uren nog zappen tussen de drie netten.



Begraven tussen de bytes
Trucker (1982-1997) kwam in het leven van Brian en Anne Bubnic door een advertentie in de krant. Daarin werden gratis Labrador-puppy's aangeboden. Op het moment dat de ogen van Trucker die van Anne en Brian kruisten, wisten de Bubnics het: 'Jij bent hem', zo lief en aardig keek hij.




De pas geopende site van de Nederlandse Orde van Advocaten maakt elektronische uitwisseling mogelijk van juridische berichten van advocaten met elkaar en met cliënten en rechtbanken. De site bevat veel juridische informatie over onderwerpen die regelmatig vragen oproepen. Zo zal iemand die zich zorgen maakt over zijn rechten als werknemer in de rubriek Publicaties informatie aantreffen over arbeids- en ontslagrecht.
(www.advocatenorde.nl)

NRC Webpagina's
30 SEPTEMBER 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)