U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
S U P P L E M E N T
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 
OUT OF CONTROL
 
Door Sandra Küpfer (sk@nrc.nl)

 
   
(Vorige afleveringen in het)

Archief

1
Douglas Rushkoff

2
Strips, spelletjes, Internet

3
Cyberdelia

4
Religie, orthodoxie, conventie

5
Fractalen

   
 

,,Wat er in de diepte afgaat, komt er in de breedte bij. Kids kunnen zich minder lang op een onderwerp concentreren, maar in chaotische, diverse informatie raken ze niet zo snel de weg kwijt,'' zegt de Amerikaanse futuroloog en cybergoeroe Douglas Rushkoff. Hij schreef verschillende, optimistische, boeken over de moderne mediacultuur.

 

2 Strips, spelletjes, Internet


 
Bovenkant pagina  

NRC Webpagina's © 27 FEBRUARI 1998 NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)