U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

O O G   I N   O O G :
In de Nationale Overgangsweek
Hebben vrouwen in de overgang minder behoefte aan seks? Het antwoord op deze vraag krijgt u na de reclame. Eerst even tekst en uitleg over het thema van vandaag: de vrouw in de overgang. Waarom nú? Omdat het, zo leerde ik gisteren bij Catherine Keijl, de Nationale Overgangsweek is.


T V   V O O R A F :


Junk van toen is dood of gestopt
Wat is het toch met junkies? De afgelopen kwart eeuw raakten we niet op hun leed uitgekeken. De toon werd gezet begin jaren zeventig, toen de schappen volstonden met boeken over jongeren die zichzelf naar de verdommenis spoten. Het was een extra verkoopargument als het een bewerkt dagboek betrof, gevonden naast hun ontzielde lichaam. Welzijnswerkers werden bestseller-auteurs.


F I L M   V O O R A F :


Duel at Diablo
Dat de historische film, net als geschiedschrijving, altijd meer zegt over de tijd waarin ze gemaakt zijn dan over de tijd die ze beschrijven, dat wisten we natuurlijk al. Toch blijft het leuk om te zien.

NRC Webpagina's
21 OKTOBER 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)