U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Wereld van tv-producenten wordt een vechtmarkt
De timing is op zijn minst frappant. Op de dag dat Joop van den Ende en John de Mol met beursvoorzitter Van Ittersum het glas heffen op de goede afloop van de beursgang van Endemol, maakt de afgewezen minnaar VNU bekend grootse plannen te hebben met Nerlands tweede tv-producent, IDTV.



Wolters Kluwer neemt instituut in VS over
Uitgever Wolters Kluwer neemt het Amerikaanse opleidingsinstituut Blessing/ White over.



Nieuwslezer betrouwbaar bevonden
Nieuwslezers op televisie zijn volgens 84 procent van de Nederlandse bevolking de meeste betrouwbare beroepsgroep. Politici en zakenmensen worden daarentegen het minst op hun woord geloofd. Zij worden door slechts 30 en respectievelijk 26 procent van de Nederlanders betrouwbaar geacht.



NRC Webpagina's
1 NOVEMBER 1996


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)