U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
     
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 



Overzicht eerdere
afleveringen


 AUTO
 WILD OF TAM,
SAMEN OF ALLEEN

 
 TWEEJAARLIJKSE DROOM
 DRS. P
 JARGON

Bijna een half miljoen bezoekers worden de komende tien dagen verwacht op de tweejaarlijkse AutoRAI in Amsterdam die vandaag voor het publiek is opengegaan.
Bijna zes miljoen personenauto's telt Nederland inmiddels en het einde van de groei is nog niet in zicht. Het wekelijkse supplement Profiel gaat dit maal over de auto. De auto, die steeds zwaarder, zuiniger, schoner en veelzijdiger wordt. De auto: steeds uniformer van uiterlijk, maar ook steeds meer een middel om het zelfgekozen imago van de burger te ondersteunen. Een supplement over moderne technologie, sociologie en psychologie, over de auto van de eeuw, een gedicht en met tips waarop de consument die een auto wil kopen, moet letten.

NRC Webpagina's
6 FEBRUARI 1997

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl) FEBRUARI 1997