U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
Klik hier
N R C   H A N D E L S B L A D  -  R A D I O  &   T E L E V I S I E
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 


S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Clowns
Mensen die er op hun vijftigste als tiener willen uitzien, zijn net clowns. Al van grote afstand adverteren zij met hun veel te opvallende geplastificeerde haar en gezicht: "Ik wil jonger zijn dan ik ben", zodat het contrast met hun ouderdom des te sterker opvalt. Lagen plamuur, kippenhalzen, door de plastisch chirurg scheefgetrokken ogen.


T V   V O O R A F :


Te slecht voor camp
Robbie Muntz van het VPRO-programma Waskracht! en zijn cameraman Paul-Jan van de Wint zijn het maken van foute grappen nog niet verleerd. Deze maand staan ze met een een groot interview in het mannenblad Playboy.


T V   V O O R A F :


100 jaar GG&GD
De komende twee maandagavonden zendt de VPRO een onevenwichtige film uit over de 100-jarige Amsterdamse GG&GD. Regisseur Wim Schepens heeft prachtig werk geleverd, maar te veel ruimte gegeven voor ach (wat zielig) en oh's (wat een smeerboel), terwijl niet duidelijk wordt waarom de GG&GD doet wat hij doet. Bij een eeuwfeest hoort een terugblik, een evaluatie van de actuele situatie en een blik in de toekomst. Daarover geen woord en vooral: geen beeld.


NRC Webpagina's
12 FEBRUARI 2001


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad