Radio 2 zendt tot en met 31 december de Top 2000 uit. Deze hitlijst is
tot stand gekomen op basis van stemmen van luisteraars. De uitzendingen
zijn gekoppeld aan een interactieve website, waarop bezoekers het
uitzendschema vinden, maar ook gedetailleerde informatie over elk
nummer en de uitvoerende artiest. Bezoekers kunnen eigen herinneringen
en verhalen over bepaalde platen toevoegen. Wie zijn favoriete nummer
niet wil missen, kan gewaarschuwd worden via sms. De site, vormgegeven
als een radio uit de jaren zestig, is alleen toegankelijk na
registratie. (www.radio2.nl)
Op de eerste dag van het nieuwe jaar gaan bij de pier in Scheveningen
traditioneel weer honderden mensen te water voor de nieuwjaarsduik.
Nieuwjaarsduik.nl is de officiële, door het sponsorende soepmerk
gedomineerde, site van dit evenement. Wie mee wil doen krijgt uitleg
over het inschrijven en tips om het niet al te koud te krijgen.
Twijfelaars kunnen ervaringen van deelnemers van eerdere edities lezen,
en foto's bekijken van eerdere duiken. Wie echt koudwatervrees heeft,
kan de gebeurtenis vanuit zijn luie stoel volgen via de webcam.
(www.nieuwjaarsduik.nl)