1 Inhoud Radio & Televisie
U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    R A D I O  &   T E L E V I S I E  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

S e l e c t i e


Televisie

Radio

B E E L D :
Op vrouwenjacht
De vrouw is een emerging market. Ze leest en kijkt meer dan mannen en ze beschikt over steeds meer geld. Dat moet worden besteed, aan shampoo, Sunil en haarverzachters. Daarom maakt de televisie meer vrouwenonderwerpen.


T V   V O O R A F :


Stardust is alleseter
Het bioscoopbezoek is de laatste twee jaar aanzienlijk gestegen, maar van deze hernieuwde belangstelling voor film is weinig te merken in het aanbod van journalistieke media. Nederland kent slechts twee wijdverspreide serieuze filmbladen, één filmblad (Movies) is vorige maand ter ziele gegaan, en de televisiezenders besteden weinig tot geen aandacht aan film.


NRC Webpagina's
3 SEPTEMBER 1998


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)