U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Radio op zoek naar publiek
De deelnemers aan het debat zaten ingeklemd tussen een kolossale kwispelende opblaas-hond en een nog groter opblaas-kuiken met een zonnebril op. De hond is het symbool van Radio 2 (slogan: ,,Je voelt je thuis'') en het kuiken van Radio 3, dat zichzelf tegenwoordig 3 FM noemt. Aanleiding voor het debat is een onderzoek van de dienst Kijk- en luisteronderzoek (KLO) naar de waardering voor de radio.




Op Cyberklassiek is niet alleen actuele programma- en achtergrondinformatie te vinden over radio 4, ook is het één keer per maand mogelijk een klassiek concert live via de webcam en realaudio te volgen. Bovendien heeft de site een interactieve klassieke top tien, de zogenaamde cyberclassics, waar men kan stemmen op een favoriet klassiek muziekstuk.
(klassiek.tros.com)

NRC Webpagina's
29 SEPTEMBER 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)