U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
24/7 Media Europe ad
N R C   H A N D E L S B L A D  -  M E D I A
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 

Coalitie bezorgd over veiling telefonie
De drie regeringspartijen in de Tweede Kamer zijn bezorgd over het verloop tot nu toe van de veiling van vergunningen voor mobiele telefonie. Ze willen zo nodig een onderzoek naar de veiling.

De etterbak van het peloton
Sportprogramma's lenen zich over het algemeen niet voor taboedoorbrekende of maatschappijvernieuwende activiteiten. En zeker niet het sedert mensenheugenis vaste juli radioprogramma van de NOS Radio Tour de France dat in het tv-loze tijdperk een ongekende populariteit genoot maar al tijdenlang in de schaduw van Mart Smeets moet leven. Dit jaar is er echter alles aan gedaan om Radio Tour de France weer te doen opleven.


Internet raakt het beleid van de overheid. De website Infodrome bracht in kaart welke digitale ontwikkelingen op de politieke agenda terecht zullen komen. Daarbij komen vragen aan bod als: Wie heeft het voor het zeggen op internet? Waartegen wil je mensen beschermen in de informatie-economie en hoe doe je dat? En: wat moeten mensen leren om te overleven in de informatiesamenleving?
(www.infodrome.nl)

NRC Webpagina's
10 JULI 2000


( a d v e r t e n t i e s )

24/7 Media Europe ad

24/7 Media Europe ad

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad