U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Kirch met Telefónica in digitale tv Spanje
De Duitse media-magnaat Leo Kirch heeft met de Spaanse telefoonmaatschappij Telefónica een principe-akkoord bereikt over het opzetten van een digitaal betaaltelevisienet. De Britse krant Financial Times maakte vanmorgen melding van een joint venture, waarin naar schatting 150 miljard peseta (2 miljard gulden) zal worden geïnvesteerd.



Leegloop Spaanse café's dreigt door voetbal op tv
Een pact tussen televisiestations en clubs om nog meer voetbal op de tv te brengen dreigt van Spanje een natie van zitzakken te maken. Een natie waar restaurants en café's zes avonden per week uitgestorven zullen zijn.



Toyota schrapt in België reclametekst
De importeur van Toyota in België heeft onder druk van de extreem-rechtse organisatie Voorpost de reclamecampagne voor de terreinwagen RAV4 aangepast. Op affiches was het Engelse woord ,,emotions'' te lezen. Organisaties als Voorpost verzetten zich tegen het gebruik van het Engels in Vlaamse of Nederlandse reclameboodschappen.



NRC Webpagina's
23 AUGUSTUS 1996


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)