U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Veronica gaat zich minder op jong publiek richten
Het commerciële televisiestation Veronica zal zich voortaan minder exclusief op jongeren richten. Dit heeft de directeur van Veronica, U. Glorie, gisteren meegedeeld op een persconferentie in Amsterdam. De zender verwijdert daartoe uit haar presentatie slogans als 'keihard de lekkerste' en 'ob6ssie', om deze te vervangen door 'free your mind', dat geacht wordt bredere lagen in de samenleving aan te spreken. Ook het aantal pin-ups in de presentatie-filmpjes van de zender wordt drastisch beknot.



Wegener Arcade niet in Planet Internet
Wegener Arcade stapt toch niet in Internet-aanbieder Planet Internet. ,,Het is een ander daglicht komen te staan'', bevestigt bestuursvoorzitter van Wegener-Arcade J. Houwert. Eind vorig jaar kondigde Wegener Arcade nog aan een belang te willen nemen van 20 procent. Houwert is niet meer zo gecharmeerd van Planet Internet. Planet begeeft zich op terreinen waar Wegener Arcade ook al aanwezig is. ,,Ze zijn zich steeds meer gaan richten op de uitgeverskant, terwijl het van oorsprong een pure Internet-provider was'', aldus de bestuursvoorzitter.



NRC Webpagina's
14 AUGUSTUS 1996


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)