|
|
NIEUWS
TEGENSPRAAK
SUPPLEMENT
DOSSIERS
ARCHIEF
ADVERTENTIES
SERVICE
|
NIEUWSSELECTIE
|
Konmar op SBS
Door een onzer redacteuren
De andere helft van zijn reclame-budget zal Laurus besteden aan advertenties in huis-aan-huis- en dagbladen. Het concern zal geen eigen, gratis, blad op de markt brengen zoals concurrenten Albert Heijn (Allerhande) en Dirk van den Broek (Lekker Doen) wel doen. Laurus opent deze zomer de eerste Konmar-nieuwe-stijl. Vervolgens worden er 800 geopend. De formules Super de Boer, Edah, Nieuwe Weme, Groenwoudt en Lekker & Laag verdwijnen. Bedoeling is dat het noodlijdende Laurus op deze manier een sterk supermarktconcern wordt. Het concern is ruim twee jaar geleden ontstaan na een fusie tussen De Boer Unigro en Vendex Foodgroup.
|
NRC Webpagina's 11 APRIL 2001
|
Bovenkant pagina |
|