U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
Klik hier
N R C   H A N D E L S B L A D  -  M E D I A
NIEUWS  TEGENSPRAAK  SUPPLEMENT  DOSSIERS  ARCHIEF  ADVERTENTIES   SERVICE

 NIEUWSSELECTIE 
 KORT NIEUWS 
 RADIO & TELEVISIE 
 MEDIA 

Microsofts egocentrisme
De slepende rechtszaak heeft de strijdlust van Microsoft niet aangetast. De softwaremaker wil blijven domineren. Wie wil mag meedoen, maar Microsoft stelt de norm.

Afscheid World Online voor Brink lucratief
Als de overname door Tiscali doorgaat, springt World Online-oprichter Nina Brink er nog aardig uit.

24 Uurs voyeurisme
Vierentwintig uur per dag op schoot bij Bart, Sabine, Ruud en Tara; het is de ultieme droom van iedere verstokte Big Brother-fan. En dankzij kabelaanbieders Casema (TV Plaza) en Mediakabel (Mr.Zap) hoeft de ware verslaafde binnenkort geen video's meer in te stellen of afspraken af te zeggen. Via een mozaïekkanaal kan dan 24 uur per dag langs vier kanalen Big Brother worden gezapt. Digitale kabelabonnees hoeven geen minuut meer te missen van wat er gebeurt in de wc, keuken of woonkamer van het Big Brother-huis. Een vereiste is wel dat ze een digitaal basispakket hebben aangeschaft van minstens 12,95 gulden per maand.


Een ploeg van het actualiteitenprogramma Netwerk bericht tien dagen lang over de actuele ontwikkelingen in Sri Lanka. Het is een proef om te onderzoeken of internet in tijden van calamiteiten een waardevolle aanvulling biedt op het nieuws van o.a. radio en televisie. Netwerk kwam op het idee na een uitzending over Ambon. Molukkers in Nederland drongen toen aan op een permanente reportage over de gespannen situatie daar.
(www.ncrvnet.nl)

NRC Webpagina's
13 SEPTEMBER 2000


( a d v e r t e n t i e s )

Klik hier

Klik hier

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC Handelsblad