U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
   M E D I A
NEXT! - Managementblad
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORT NIEUWS  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

Emotionele turbulentie
Boeken zijn niet stoffig, boeken hebben gevoel.Je zoekt ze met een emotiedatabase.Dat is de op 'emotionele codes' gebaseerde catalogus (in wording) van de Nederlandse Libris-boekverkopers. Niks geen bibliotheek, niks geen stoffigheid: dit is internet, dit is hip.

Van beroep Jos Brink
Het vorige weekeinde in Gelderland had hij er, met dat heerlijke weer, nog niet zo'n erg in gehad. Maar afgelopen dinsdag dacht hij voor het eerst: 'Hee, ik hoef niet weg'. Jos Brink (1942) is gestopt met zijn dagelijkse middagmagazine Jos op 1 en voor een workaholic als hij is dat best wennen.


De samenwerkende hulporganisaties (SHO) waar het Nederlandse Rode Kruis en Novib toe behoren, zijn een (web)actie begonnen voor hulp aan Kosovaren. Niet alleen moet er geld komen, ook wordt opgeroepen op elke website banners als 'Help Kosovo' te plaatsen. De actie is vergelijkbaar met bijvoorbeeld die tegen zinloos geweld, waarbij overal op het web lieveheersbeestjes opdoken. (www.twigger.com/giro555)

NRC Webpagina's
10 APRIL 1999



( a d v e r t e n t i e )
SIRE - Doof

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)