|
> |
|
NIEUWSSELECTIE
|
Reclame in de jaren negentig
Reclame is de barometer van de Nederlandse economie. En omdat het met de economie wel goed zit, stijgen de uitgaven aan reclame elk jaar verder. Zo bouwde de Libelle een complete winkel-boulevard op, inclusief NS-station.
In de laatste Laat op de avond... wordt woensdag materiaal van de voorgaande 79 afleveringen opnieuw gemonteerd. Zo wordt geprobeerd een nieuw verhaal te vertellen: ,,van snelheid, recycle en restyle''. De allerlaatste aflevering is op de website van Laat te zien. Ook hier is het thema hergebruik - in kunst, mode en denken. Die website is slordig. Wanneer die finale aflevering te zien is, is onduidelijk. Evenmin staat ergens wanneer de laatste tv-uitzending plaats heeft. En helemaal vreemd is het overzicht van plannen voor het komende seizoen. Een voorlichter van de Vpro suggereert dat het om ideeën gaat voor het nieuwe programma De nieuwe wereld, waar Laat in opgaat. Ze sluit echter ook niet uit dat een deel van de site gewoon al enige tijd niet meer is aangepast. De verantwoordelijke pagina's was niet voor commentaar bereikbaar. De site biedt een handig overzicht van onderwerpen en personen uit het programma. De transcripties van interviews, researchverslagen en linkoverzichten maken het toch de moeite waard. Uitzending op het web: 1 juli.
|
NRC Webpagina's
27 JUNI 1998
|
Bovenkant pagina |