U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
    M E D I A  
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 

  NIEUWSSELECTIE  
  KORTE BERICHTEN  
  RADIO & TELEVISIE  
  MEDIA  

De KRO op Internet
De KRO op Internet is een site zonder spectaculaire extra's: geen jingles die kunnen worden opgehaald, geen KRO-winkel met merchandising, geen spelletjes en prijsvragen. Gewoon een keurig vormgegeven en zakelijke pagina's met vooral veel gegevens over het radio- en tv-aanbod en de gidsen.



Lawaai op een vechtmarkt
Het onderzoek naar de merkbekendheid is nog gaande en pas in de loop van de volgende week komen de resultaten. Maar nu al kan Wim Nooteboom, directeur en mede-eigenaar van het Rotterdamse reclamebureau Le Bureau, met zekerheid stellen dat minstens 36% van het Nederlandse volk bekend is met het automerk Carisma - zo groot was immers de groep die eind vorige week het knalrode Carisma-affiche op het raam had geplakt in de hoop op een gratis auto.

NRC Webpagina's
21 JUNI 1997


    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)