U kijkt naar de website van NRC Handelsblad gedurende de periode 1995-2001. Bezoek ook de de huidige site.
     
NIEUWS  | TEGENSPRAAK  | SUPPLEMENT  | AGENDA  | ARCHIEF  | ADVERTENTIES  | SERVICE 



 WERELDWEB
 HET WEBVERHAAL
 
 UW BIJDRAGEN


>Overzicht
alle bijdragen

Van: matchbank = diGitaL worKpooLinG <matchbank@matchbank.com>
Datum: Vrijdag 12 september 1997  22:15

anonimiteit van de diGitaLiteit: tijd voor menselijke meerwaarde!

De anonimiteit van het SOLLICITEREN op het Web zal moeten worden aangevuld met professionaliteit.

De koppeling van mensen en informatie is iets anders dan het koppelen van mensen en functies. Dat vraagt om meer. Om vak-kundigheid.

Kiezen voor VNU's on-line service, voor Wolters Kluwer's nieuwste acquisitie, voor TMP's advertentie-site of:

voor arbeidsbemiddelings-professionals als Jobbing Mall (http://www.jobbingmall.com) of de matchbank (http://www.matchbank.com) maakt wel degelijk verschil!

Kiezen voor VERTROUWD volgens beroepscodes versus publiek solliciteren.

Wie zal het zeggen? De kandidaat. Die bepaalt of het WERKT! Het wordt nog leuk op het wereldwijdewerkweb.

Peter Fontijn

NRC Webpagina's
1997

    Bovenkant pagina

NRC Webpagina's © NRC HANDELSBLAD (web@nrc.nl)